.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انفجار در مزار سردار شهید سلیمانی و اماکن سوخت گیری ناکام ماند
تروریست های دستگیر شده قصد داشتند در آستانه محرم دست به اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و مازندران بزنند.
انفجار در مزار سردار شهید سلیمانی و اماکن سوخت گیری ناکام ماند

فارس نوشت: انفجار در مزار سپهبد مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) در زمانی که سیل عظیم دوستاران و عاشقان این شهید گرانقدر در آنجا حضور داشتند از اقداماتی بود که تروریست های دستگیر شده برای آن برنامه ریزی کرده بودند.

 

اوایل و اواخر مرداد ماه سال جاری بود که وزارت اطلاعات در دو اطلاعیه جداگانه اعلام کرد با همکاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و فرماندهی انتظامی کشور توانسته اعضای یک شبکه گسترده تروریستی _ صهیونیستی را شناسایی و منهدم کند.

 

تروریست های دستگیر شده قصد داشتند در آستانه محرم دست به اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و مازندران بزنند.

 

این اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) موجب شد این شبکه تروریستی در انجام اقدامات متعدد خرابکارانه خود ناکام بماند.

 

اعضای این شبکه تروریستی تلاش داشتند تا با مهمات، بمب ها و تجهیزاتی که با خود داشتند در امکان شلوغ و تجمعات مختلف مردمی، دست به اقدامات تروریستی بزنند اما آمادگی و رصد دقیق نیروهای امنیتی کشورمان باعث شد در دام بیفتند و نقشه های شوم آنها ناکام بماند.

 

بمب‌هایی که تروریست‌ها با خود داشتند قدرت تخریب بالایی داشت و در صورتی که این تیم تروریستی بازداشت و مهمات آنها کشف نمی‌شد هر کدام از بمب‌ها می توانست جان انسانهای بی گناه بسیاری را بگیرد.

 

از این شبکه تروریستی تعداد ۴۳ بمب با قدرت تخریب بالا و قابلیت کنترل از راه دور، کشف و خنثی شد که از این بمب‌ها ۲۰ بمب دارای ویژگی پرتابی بود که تروریستها قصد داشتند از آنها علیه هیئات و تکایا استفاده گفتند.

 

برنامه تروریست‌ها برای منفجر کردن بمب در تجمعات مردمی

انفجار در مزار سپهبد مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) در زمانی که سیل عظیم دوستاران و عاشقان این شهید گرانقدر در آنجا حضور داشتند از اقدامات دیگری بود که تروریست های دستگیر شده برای آن برنامه ریزی کرده بودند. این جنایتکاران همچنین قصد داشتند برخی مراکز که تجمعات مردمی در آن وجود دارد و همچنین اماکن سوخت‌گیری را منفجر کنند.

 

انفجار دکل‌های برق و ایستگاه‌های گاز نیز از دیگر برنامه های این گروه تروریستی بود با این هدف که با این کار تأمین نیازهای داخلی و صادراتی و اهداف دیگری از این قبیل را مختل کنند.

 

علاوه بر این بمب‌ها چند خانه‌ تیمی، انواع سازه‌های فلزی انفجاری، چاشنی‌های مربوطه، انواع مواد شیمیایی صنعتی و مواد پیش‌ساز انفجاری، کیت‌های الکترونیکی، ریموت‌های کنترلی برای هدایت انفجار از راه دور، فیتیله‌های انفجاری، چندین قبضه کلت کمری، سلاح‌های شکاری ساچمه‌زن و مقادیر فراوانی سلاح سرد و ابزارهایی صرفاً با کاربرد در اغتشاشات خیابانی کشف و ضبط شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.